Acesta este noul Volkswagen Caddy, însă nu o să te tragă nimeni de urechi dacă ai spune că e un facelift generos aplicat generaţiei precedente.
La exterior, utilitara nemţilor a primit faruri, stopuri şi spoilere care se încadrează mai bine în actuala linie de design a mărcii, în vreme ce interiorul a fost schimbat complet – acum există o nouă planşă de bord, o nouă consolă centrală, feţe noi pentru uşi şi sisteme multimedia noi.
Gama de propulsoare a fost şi ea reîmprospătată. Motoarele diesel respectă normele de poluare Euro 5 sau Euro 6 şi sunt disponibile în mai multe variante de putere – între 75 CP şi 150 CP. Capacitatea cilindrică este, însă, aceeaşi pentru toate – 2,0 litri.
În tabăra benzinei există trei propulsoare – 1,2 litri TSI cu 84 CP, 1,0 litri TSI cu 102 CP şi 1,4 litri TSI cu 125 CP. Totodată, a patra generaţie Volkswagen Caddy va fi disponibilă, pe anumite pieţe, cu un sistem de propulsie cu gaz natural comprimat (CNG), care foloseşte un motor de 1,4 litri şi consumă 4,1 kg de gaz/100 km.
Cea mai economică variantă este Caddy BlueMotion furgon, care consumă – potrivit informaţiilor oficiale – mai puţin de 4 l/100 km.
Noul Caddy are parte de noutăţi şi la capitolul tehnologie, putând fi dotat cu sisteme ca frânare automată la viteze de oraş, cruise control adaptiv şi lumini automate.
La fel ca până acum, Volkswagen Caddy va fi disponibil în două versuni – una de marfă şi una de pasageri, precum şi în mai multe variante de lungime. Publicul va putea vedea noua generaţie Caddy la Salonul Auto Geneva 2015.